محصولات دانوب

تولید کننده تجهیزات برق و شبکه دانوب
داکت و ترانکینگ Danub Duct
تجهیزات شبکه Danub Net
تابلو برق ABS و پلی کربنات Danub Box
" داکـــت دانــوب " DANUB DUCT اولین و تنها داکت پشت چسبدار ایرانی است که در انــواع مختلــف دیواری ، نیــم گرد زمینی و ترانکینگ شبکه در رنگهای سفید و طرح چوب توسط پیشرفته ترین دستگاهها و ماشین آلات روز اروپا و با بهــترین مواد اولیه در حال تولید و عرضه به مصرف کنندگان عزیز می باشـد که موفق به دریافـت گواهینـــامه کیــفیت اروپا CE ، گواهــینامه استاندارد آلمان DIN EN 50085، اروپا ، گواهینامه ROHS و کیفیت مدیریت ISO 9001-2008 گردیده است .
پس از تولید و عرضه موفق محصولات فوق ، این شرکت تولید محصولات پسیو شبکه DANUB NET را در دستــور کــار قرار داد . این تجهیزات برگرفته از طرح ها و نمونه های برتر خارجی و با کیفیتی کامــلا مشــابه برند هــای معـــتبر اروپایی و سه سـال گارانــتی تعویض هــم اینک در اختیار همکاران و مصرف کنندگان محترم قرار دارد.
تابلو برق ABS و پلی کربنات DANUB BOX تنها تابلو برق ایرانی با IP 65 است که با کیفیت بالاتر از محصولات مشابه خارجی تولید می گردد . این محصول تنها تابلو برقی است که علاوه بر گواهینامه CE دارای استانداردهایEN 61439-2 , DIN EN 61439-2 , IEC 61439-2 می باشد.
کیفیت برتر ، قیمت رقابتی ، پشتیبانی و خدمات پس از فروش وجه تمایز دانوب با سایر محصولات مشابه داخلی و خــارجی است بطوریکه کاملا مصرف کننده را از خرید محصولات خارجی بی نیاز می سازد .

لازم بذکر است محصولات این شرکت علاوه بر بازار داخلی و همکاری با شرکتها ، بانک ها ، ســازمانهــا و ادارات بزرگ که از جمله آنها میتوان به فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اشاره نمود به برخی از کشــورهای همسایه از جمــله عراق ، ترکــیه و افغانستان و ... صادر می گردد.

داکت پشت چسبدار دانوب

داکت کف خواب پشت چسبدار

ترانک دانوب

تابلو درب مات دانوب

تابلو درب شفاف دانوب

 

 

قیمت انواع محصولات دانوب

اطلاعات بیشتر را در

صفحه اختصاصی محصولات دانوب

مشاهده فرمایید

 

امحصولات دانوب شامل انواع داکت، ترانک، تجهیزات ترانک در سایزها و انواع مختلف، انواع تابلو برق، انواع جعبه تقسیم برق، جعبه فیوز مینیاتوری، سینی کابل پی وی سی و دیگر تجهیزات متنوع برقی می باشد

 

 

 

 

دسته‌بندی‌ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش